Siekdami padėti jums apsispręsti, kurią pasirinkti, pripučiamą ar kietos konstrukcijos (toliau – kieta) irklentę (SUP banglentę), tęsiame mūsų bandymus, kuriuose lyginam pripučiamą ir kietą irklentę įvairiose situacijose. Prieš tai lyginome, kurią irklentę yra patogiau sandėliuoti (apie tai skaitykite ir žiūrėkite filmuką paspaudę čia). Šiandien – kitas svarbus klausimas, kurią gi, pripučiamą ar kietos konstrukcijos, irklentę yra patogiau transportuoti.
BANDYMAS #2. Pakrovimo bandymas.
Keliavimas su kietos konstrukcijos irklente nepasiruošusiems kartais gali sukelti nepatogumų. Tiems, kurie turi nedidelio ar vidutinio dydžio automobilį, kieta irklentė, kurios ilgis nuo 250 cm iki 320 cm, dažniausiai netilps į automobilio bagažinę ar saloną, todėl irklentę reikės transportuoti ant automobilio stogo. Tokiu atveju reikės pasirūpinti stogo skersiniais ir patikimais tvirtinimo diržais tam, kad galėtumėte saugiai irklentę nusivežti iki vandens. Nuolatinis irklentės pakrovimas ant automobilio stogo ir iškrovimas nuo jo, kai kuriems gali būti nepatogus. Tokiu atveju reikėtų pasirūpinti didesniu automobiliu, arba pagalvoti apie pripučiamą irklentę. Su pripučiama irklente šių nepatogumų nebus, kadangi išleidus orą, ši irklentė kompaktiškai supakuotoje kurpinėje tilps daugelyje mažų ar vidutinių automobilių bagažinėse. Dėl mažų gabaritų, supakuotos į jai skirtą kuprinę, pripučiamos irklentės transportavimas lėktuvu, jachta ar autobusu sukels mažiau problemų.
Bandymui naudojome:
Pripučiamą irklentę Kin Riding 10’6.
Kietos konstrukcijos irklentę Lokahi AKA Entry 10’6.